Tuco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben siteleri genelde 2 adsense de onaylatıyorum prensip gibi iki ana hesabım vardı bu ikisinde de onaylıydı 2. ana hesap ban yedi 1. ana hesapta uzun süre reklam göstermediği için tekrar onay istiyordu 4 ay sonra gönderdim onay aldı
Ama hocam bu soylediklerinizi ilk mesajinizda belirtmemisinizki. Bizde ona göre yorum yapardik..