Bu kafalara bişey anlatamazsınız kendinizi yormayın. Yakın arkadaşlarımdan biri sürekli her yapılanı savunurdu. Yaptıklarının ucu birgün sana dokunur dediğimde o zaman düşünürüz diyordu. Şu an faizlerin artmasından dolayı 20 bin TL karta faiz ödüyor. Ben kullanmıyorum ticaretim orda değil sigara alkol zammı gelince daha çok artmalı diyenler yarın Rusya gibi Google Facebook WhatsApp kapatılırsa fabrika da işçi olarak hayatınıza devam edersiniz. Bu kafa ile devam edin.