Çok iyi niyetle yazmışsınız ama böyle şıp diye tüm bilgileri kimse buradan yazmaz
ben tecrübelerimi paylaşayım
toptancılar için istoça gidebilirsiniz. Kendileri de trendyola giriyor. Yüklü almadan kar etmek zor. Kendi markanızla sadece kendi barkodlarınızla satış yapmayı deneyin.
bir muhasebeci ile anlaşarak şirket açabilirsiniz ama maliyetli. Muhasebe ücretleri her ay ödeniyor. Vergiler de var.
kargoyu Trendyol kendi anlaşması ile sağlıyor. Ptt sürat Aras kargo hepsi var herhangi birini seçip gönderiyorsunuz.