Bizim insanımızın sorunu birlik olamaması gerçekten öyle kırık ki insan birbirine o da istiyor instagramın açılmasına ama neymiş vergi kaçırıyorlar mış mış da oh olmuş kardeşim hayırdır iyi misin sadist mi olduk toplumca cidden bazen onların beyinleri nasıl çalışıyor çok merak ediyorum