Konuşma konuşma diyorumda yeter artık.Ne demek abarmaya,kasmaya gerek yok?Oturduğu yerden hava,civa basan tiplerede ben tav oluyorum.
Platformlara aylık verdiğim reklam 750K - gelir kaybım sadece 3.gündeyiz 40k civarı.
Yanımda 5 çalışan arkadaşa da iş yürümediği için izin verdik işlerinden oldular,ofiside kapalı tutuyoruz.Bu bilançlo sadece 02.08.2024 den itibaren 2 güne ait.1 ay çarp bakalım?
Zararımı karşılayacak mısın?Açılmama durumu zor görünse de nerden biliyorsun yarın kesin açılacak ifadesi kulllanabiliyorsunn?Geç aksiyon alma - uzlaşmanın gecikme ihtimalleri var geçmişte FB,youtube,wiki için örnekleri görüldü bu ülkede,stres içindeyiz.
Oturduğunuz yerden nara atmayın, canınız yanmadan anlayabileceğinizide düşünmek büyük ahmaklık olur bari sessiz kalın başkalarına saygısızlık etmemiş olursunuz.
Seni kaale bile almıyorum,trolcü arkadaş seni
bol sabır diliyorum hocam. konuda kastettigim tam olarak sizin ve calisanlarinizin durumunda olanlardı; şuan o kadar fazla güç durumda kalmış insan var ki... diyecek birşey yok sabir ve kolaylık dilemekten başka...