androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bence haber sitelerine editör olarak başla.

Başlık ve içerikten dolayı.
1 tam 1 yarı zamanli editorum var; sagolun fakat bizden geçti

F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Troller greve hazırlanıyor diye kendin dalga geçmiştin hocam. Şimdi ne değişti?
eminim boyle dusunen baskalari da vardir o nedenle konuyu actiginiz icin teşekkürler.

o geyik de aslında bir dokundurmaydi (anlayana her turlu yasagi ve yanlis karari partizanca destekleyenlerin, isin ucu kendine dokununca karşı çıkması üzerine bir mizah, bazen izahi olmayanin mizahi oluyor çünkü.


EkremRB46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatılma kararını veren devlet yetkililerimizden Allah razı olsun, dilerim birdaha açılmasını görmeyiz
orda hiç iyi işler dönmüyordu..
Whatsapp kullanmadigina namus ve şerefin uzerine yemin edebilir misin? Sahibi ayni çünkü.

Bu karari destekleyip sonra gidip whatsapp vs ayni adamın urunlerini kullanip veri ve para kazandirmak iki yüzlülük bence.