Hükümet çoktan yasaklayacaktı zaten bir neden kovalıyordu bulmuş oldu. Şimdi sıra X'te Türkiye'de vatandaşın haber alma kaynaklarının hepsini yasaklamak istiyor çünkü bihaber cahil bir kitle arıyorlar onları ayakta tutan bu.