Yorumumda terbiyesizce olan tek bir kelime yok ben ağzımdan çıkan kelimeleri bilirim. O yüzden sen haddini aşma bana terbiyesiz diyemezsin sen bu hakarete girer bilgin olsun. Bak işine.
turkiye.gov.tr giriyorsun. Aynı üslup ile cimer e şikayetini bildirip. İnstagram'ı açın diyorsun. ( Terbiyesizlik yapma hakaret değildir. ) Yargıtay kararlarini güzel arastir. Türkiye Cumhuriyeti' aldığı kararlara saygı duy. Engelliyorim seni yoksa konu çok uzayacak ..