WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum edebinle yorumunu yap terbiyesizlik yapma haddini aşma.
Yorumumda terbiyesizce olan tek bir kelime yok ben ağzımdan çıkan kelimeleri bilirim. O yüzden sen haddini aşma bana terbiyesiz diyemezsin sen bu hakarete girer bilgin olsun. Bak işine.