Ya işinize bakın. Dünyadan haberiniz yok biri temcilci diyor diğeri kapansın ben zaten kullanmıyorum diyor. Yüz binlerce insan işsiz ve o insanların milyonlarca ailesi de şuan ne yapacaklarını bilmiyor. Geniş geniş boş boş konuşuyorsunuz yeter be
Dostum edebinle yorumunu yap terbiyesizlik yapma haddini aşma.