Türkiye de temsilci açana kadar devam. Açması da gerekiyor. Formlar çalışmıyor. Hesap çalınıyor muhattap yok
Fake hesaplar cirit atıyor muhattap yok
*********** rekmalar çıkıyor muhattap yok
Form sistemi varken cözen arkadaşlar mudehale ediyordu.
Form da patladı. Saha boş..
Temsilci atayacaklar er yada geç
Ya hocam dünyadan haberiniz yok kim diyor temsilci yok diye Türkiye ofisi açılalı yıllar oldu. Yahu bir şey bilmiyorsanız bari susun.
Susun artık yüzbinlerce insan işsiz kaldı boş konuşmayın