Türkiye de temsilci açana kadar devam. Açması da gerekiyor. Formlar çalışmıyor. Hesap çalınıyor muhattap yok
Fake hesaplar cirit atıyor muhattap yok
*********** rekmalar çıkıyor muhattap yok

Form sistemi varken cözen arkadaşlar mudehale ediyordu.
Form da patladı. Saha boş..

Temsilci atayacaklar er yada geç