Merhaba arkadaşlar, ya abartmıyorum 10 kez belki kanva lisans aldım forumdaki arkadaşlardan fakat her ay patlıyor ben anlamadım gitti. Şimdi de lazım olacağı tuttu napıcam bilmiyorum. Bu sorun bir tek benim başıma mı geliyor sizde de oluyor mu ?