e ne oldu senin çizgilerin?
stoplu işlem açarım en fazla stop olurum. Çizgilerin herzaman çalıştığını kim söyledi ki size.
Bir kere çalışmadı. İki kere çalışmadı stop oldum. Üçüncüsünde çalışır.
Siz daha teknik analizin ne demek olduğunu bilmiyorsunuz
teknik analizin ne olduğunu bilmiyorum evet.
mantıksız ve zaman israfı olduğunu düşündüğüm için öğrenme gereği duymadım.