Metadan bir açıklama yok şu saate kadar. Meta geri adım atmazsa saat 03:00da açılması bekleniyor. Hukuki olarak kalkması gerekiyor engelin. Fakat;
Yeni sosyal medya yasasına göre Türkiye mahkemeden belge alarak süresiz kısıtlamaya gidebilir.
Şahsi görüşüm. Aralarında anlaşırlar bu kadar kişi mağdur olmaz. Çünkü Türkiye vergi alıyor. Instagram da alıyor. Güzelcene anlaşırlar 😄
bende aynı görüşteyim. Threads örneğini gösterenler var ama threadsin reklam hacmiyle instagramın reklam hacmini karşılaştırmak cem yılmaz şovu olur. Her iki tarafta bu kadar büyük reklam ve vergi gelirlerini tek çırpıda yok saymaz.