Konu
Opera Gx kullananlara sorum var R10+
03-08-2024, 17:53:50
#3
GreedMedya
DokuzAlti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Opera GX'in düşük bellek yediği ön yargısı yanlış. Temiz tarayıcı modunda yani boş sekme açıksa yemiyor yoksa yiyor. Ben Brave kullanıyorum oda baya kasıyor.
Çözemediğim şey şu kısımda max temizlik yaptırıyorum ama yinede 1.5 GB Kalıyor