Konu
Opera Gx kullananlara sorum var R10+
03-08-2024, 17:51:32
#2
DokuzAlti
Opera GX'in düşük bellek yediği ön yargısı yanlış. Temiz tarayıcı modunda yani boş sekme açıksa yemiyor yoksa yiyor. Ben Brave kullanıyorum oda baya kasıyor.