zaferozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teknik analiz bana da saçma ve vakit kaybı geliyor.
sen o kadar grafik okudun, çizgi çektin vs. adam btc ile ilgili bir açıklama yapıyor ya da faizi indirip kaldırıyor bir anda fiyat değişikleri oluyor. e ne oldu senin çizgilerin?
çizgiyi çekerken fed ve abd seçimlerine göre mi çizdin?

şahsen ben çizgilerin içinde kaybolmaktansa büyük resmi görmeye çalışıyorum.
e ne oldu senin çizgilerin?
stoplu işlem açarım en fazla stop olurum. Çizgilerin herzaman çalıştığını kim söyledi ki size.
Bir kere çalışmadı. İki kere çalışmadı stop oldum. Üçüncüsünde çalışır.
Siz daha teknik analizin ne demek olduğunu bilmiyorsunuz