1 senedir Referans Başakşehirde oturuyorum, bence gayet güzel. Arka tarafta vadi, ön caddede ise tüm işimi görebileceğim dükkanlar var. Caddenin sonu yeni yapılan hastaneye varıyor. Evin karşısında metro var bir misafirim olduğunda rahatlıkla gelebiliyor.
Bu bölge sessiz ve sakin fakat kiralar çok pahalı bunu da es geçmemek gerekiyor.