Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ısmarlarsan olur gibi


Ulaşım biraz sıkıntıymış evet, ama aracım var sorun yaşamam sanırım.


Hayat mı pahalı kiralar mı hocam


Dumankaya tarafları düşünüyorum nasıldır


Teşekkürler hocam, insanı nasıldır peki


Kendi markaları vardır derken hocam tam anlamadım
dumankayaya taşınmayın hocam rutubet yapıyor bi komşumuz oturuyor çok şikayetçi küf yapmis hep duvarları, 2. kısım mavi su evleri sitesi güzeldir bakımlıdır tavsiye edebilirim veya bahcekent tarafına da bakabilirsiniz ama çok yabancı insan var genelde siyahı insanlar oturuyor bahcekentte