Pendik'te yaşa. Akşamları tavuk pilav + kahve yaparız.
Sen ısmarlarsan olur gibi
Bahçeşehir'de yaşıyorum, ulaşım biraz zor uzak kalıyor ama çevre ve temizlik açısından her yere fark atar. Temiz hava sessiz sokaklar
Ulaşım biraz sıkıntıymış evet, ama aracım var sorun yaşamam sanırım.
Hayat mı pahalı kiralar mı hocam
bende 2. kisimdayim, biraz daha eskiye kaçıyor ama yine aynı sessizlik ve temiz. 1. kısım genelde bütçesi yüksek olanlar için ama ordaki sitelerin çoğu da eski 2. kısım gibi
Dumankaya tarafları düşünüyorum nasıldır
merhaba hocam,
Basaksehir iyidir, bahcesehir daha iyidir 😊
Ancak arac ve maddi durum iyi olmalıdır, diger semtlere gore biraz pahalidir
Teşekkürler hocam, insanı nasıldır peki
Yıllarca bahçeşehir 2. kısım da yaşadım, gayet güzel bir yer.
İstanbul'un içerisinde minik bir istanbul diyebilirim. Yani başka semtlere çok gidilmez, genelde kendi markaları vardır.
Kendi ortamı vardır, güzeldir. Sadece birazcık pahalı bir yerdir, maddiyat el veriyorsa tabii ki yaşanır (Araba da şart)
Kendi markaları vardır derken hocam tam anlamadım