Yıllarca bahçeşehir 2. kısım da yaşadım, gayet güzel bir yer.
İstanbul'un içerisinde minik bir istanbul diyebilirim. Yani başka semtlere çok gidilmez, genelde kendi markaları vardır.
Kendi ortamı vardır, güzeldir. Sadece birazcık pahalı bir yerdir, maddiyat el veriyorsa tabii ki yaşanır (Araba da şart)