stratejikortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gofasthost ile ilgili konu hortlayınca, tekrar yazmak istedim. Hatta Kasım ayında yazmışım bile.

13-14 yıldır hosting firmalarıyla çalışıyorum. Hız konusunda gofasthost'un hızını hiçbir yerde görmedim. Ama aşırı kurumsallıktan uzaklar. Dönüşler geç olduğu için ve bazı yedek sorunları nedeniyle Aralık ayında GüzelHosting'e geçtim. Hayatımın en büyük pişmanlığı oldu. Bir yıllık ödeme yapmama rağmen ayrılmayı düşünüyorum.

Şu gofasthost'un kurucusunu ya da bir personelini tanıyan biri varsa, güven ve iletişim konusunu geliştirsinler lütfen. Şu sorun olmasa varımı yoğumu buraya taşıyacağım.
https://www.r10.net/cozumlenen-ban-s...me-talebi.html
Durum bu şekilde.