Kısa süreli değerlendirmeler için faiz kullanılabilir ancak FED tarafında olası faiz indirim söylemleri, eylül ve ekim ayları itibariyle paranın faizde ezilmesine sebep olabilir. Kur tarafında baskılanma olduğu hayat pahalılığından net anladığımız bu günlerde, türk lirasında kalmanın devalüasyon riskini tahmin edebilirsiniz. (Döviz tarafında bir günde olan yükselişleri hatırlayın- bu risk şuanda da vardır) 1-2 aylık süre zarfında faydalı olabilir ama orta vade de sıkıntı yaratabilir. Daha uzun vadelerde faiz de kalmak mutlak suretle paranın erimesine sebep olacaktır.
İyi forumlar.