Selam olsun,

Şaka gibi olacak ama ikimizde evlenme teklifi etmedik.
Ortada bir teklif ya da söylenmiş bir evet hayır yoktu.
Marmara forumda gezerken atasaya girip alyans aldık ki paşabahçe özel serisinde beklediğim bir ürün vardı onu almaya gitmiştik.
Ne ara alyans aldık bilmiyorum. Eşimde bilmiyor çünkü öyle bir konuşma dahi olmamıştı.

Hep heves etmişizdir böyle teklifler cevaplar o tedirgin anlar falan.
Uhde olarak kalsa da yıllar geçmesine rağmen aynı samimiyet ve hayatı akışıyla yaşama huyumuz devam ediyor.