androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahh hocam ahhhh

+ Voice Olmak için can atardık.
% Haop olduğumuz zaman bizden havalısı yoktu
@ Aop olduğumuz zaman kanalın sahibiydik resmen.

& Sop ve Founder o zamanlar yoktu en yüksek yetkili aop idi.

İrcop
Co Admin
Server Admin (Root a en yakın sunucunun en yüksek yetkilisiydi)
Network admin ( Buda sonradan çıktı normalde yoktu)
Root administratör

Şimdiki reels nesli nereden bilecek (:
eskileri düşününce aklıma geldi eskiden telefon çalmadan önce telefonun çalacağını bilgisayar hoparlörü haber verirdi 😊 sizi biraz geçmişe götüreyim hocam..


https://youtu.be/kb2ZZoshdF8?si=NO3g2ZB5PYHnserY