Muhtesem cevap +1
Insanlar para kazanacak diye eklentilerin veya temalarin sozlesmelerindeki kurallara aykiri olarak satis gerceklestiriliyor.
Bu satislarin yasaklanmasi lazim ama yasakliyacak irade lazim.
Neden yasaklamiyorsunuz?
Yasaklanirsa R10 premium satislari dusmesinden mi korkuyorsunuz?
Millet 400 dolar veriyor 5000 kere eklenti satiyor.
Yani insanlar para kazansin ama ne sekilde olursa olsun para kazansin, degirmen donsun mantigi bu.
Birde kalkip minimum satis fiyat limiti koyuyorsunuz.
sessiz sedasız dün akşamdan beri konuyu okuyup haklı gördüğüm mesajları beğeniyorum ama bu mesaj sabrımı taşırdı. R10 yönetimiyle, elementor hocamla veya japonadam sitesiyle her hangi bir bağlantım yok yanlış anlaşılmasın. Ancak Wp rocket sözleşmede kişisel kullanım diye belirtmiş mağduriyete çok açık olduğunun kendiside farkında sözleşmede bunu yazmış fakat hiç bir önlem almamış bunun sorumlusu r10 mu? Mağduru oynattığınız wp rocket burda en kârlı çıkanı. 0 reklam maliyetiyle infinity lisans alıp satışını yapan aracılardan parasını misliyle kazanıyor. Yoksa çok mu zor 3-5 satır kod ekleyip yazılımı satın alan kullanıcıdan başkasının kullanımını engellemek? Wp rocket sisteminde açık olduğu bariz ortada ancak bunun önlemini alacak taraf r10 yönetimi değil maalesef. Önce wp rocket kendi önlemini alacak sonra dışarıda satışını yapan kullanıcıları dava edecek. Forumda canlı kanlı örneği mevcut netflix gibi disney gibi platformlar deneme sürümlerinin satışının kesinlikle yasak olduğunu belirtiyorlar ve düzenli olarak illegal satış yapanlara dava açıyorlar. Bunun takibini yapmak wp rocket tarafı içinde çok zor değil. ufak bir google aramasıyla bile yüzlerce satıcıya kolaylıkla ulaşıp tespit edip engelleyebilir. Bunun önlemini wp rocket almıyorken konu niye r10 yönetimine geliyor anlamış değilim. Yukarıda da bahsettiğim gibi burda en kazançlı çıkan taraf wp rocket tarafı. 0 reklam maliyetliyle binlerce belkide yüzbinlerce dolar kazanıyor. Benzer taktiği zamanında aliexpress ve şu an dünya devi olan apple uygulamıştı.