bildigniz gibi erisim engeli geldi, siyasi ve toplumsal nedeni umrumda degil ama milyonlarca kisi benim gibi buradan ekmek yiyor reklamlar verilip eticaret yapiliyor.. bu engel kalkarmi? ne kadar surer merak ediyorum sizin fikirlerinizide oyle.