Matematik bilgime göre bana saçma geliyor bu grafik borsa işi. Zaten fiyatına göre oluşmuyor mu bu grafik. Ordan oraya çizgi çizilmekle grafikte nasıl düşüp yükseleceği anlaşılıyor ki. Demek istediğim grafikte ki veri sadece fiyat değil mi?(borsadan vs anlamam. Sadece matematik bilgime göre yorum yaptım)