Genel olarak piyasalar durgundu ama artık durgunluğu geçti, tamemen bitme noktasına geldi. Çünkü insanların alım gücü gitgide tükenmekte, bunun önüne geçilemiyor sıcak para dönmüyor. Parası olan önünü görmediği için piyasaya sürmüyor. Online yada offline sektör bitme noktasına geldi. Bir an önce bişiler yapılması gerekiyor. Ben geçen sene işletmemi direk kapattım zararına, sırf daha fazla zarar etmemek için. Yurt dışına yerleştim ve hala türkiyedekilerle görüşüyorum ve iyikide devam etmemişim.