Merhaba. R10'da ödemeleri IBAN olmadığı için kripto ile alıyorum. Ancak bazılarının kripto hesapları olmadığından bu mümkün olmuyor. Bana sürekli olarak ödemeleri IBAN'dan kriptoya çeviren biri lazım. Ben ödemeyi IBAN'a gönderdikten sonra hızlı bir şekilde kripto ile ödeme yapsın. Kripto ödemesini Binance (Global), Payeer ile alıyorum. Komisyonu ile birlikte PM'den yazabilirsiniz.
İşlemler iptal edildi. Konu kapandı.