Önceden ben de millenicom kullanıyordum berabt bir firmaydı her dk kesilmeler müşteri hizmetlerine ulaşamıyoruz vs en sonunda gıbırnete geçtik gıbırnette aynı netspeed gibi her konuda destek sağlanıyor hız olarak problemim yok yılda 1 zam yapılıyor o da piyasanın en ucuzu ile yarışıyor( fiyatları netspeed ile aynı) ama tek problemim oyunlarda erişim problemi onun dışında problemim yok biraz daha araştırıp netspeede geçebilirim (kodunuzu kullanıcam)
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Güzel günlerce ağız tadıyla kullanın.