Konu
NetGSM Mobile kullananlar var mı?
02-08-2024, 13:48:31
#5
Misafir
SinanSS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
VoLTE özelliği yokmuş sanırım. Dezavantaj sayılır mı?
Hiç kullanmadım ben, android de var sanırım