2 hattım yaklaşık 4 aydır falan netgsm'de.
Çok memnunum Turkcell ile aynı kaliteye sahip. Ana hattım turkcell ve hiç bir farkı yok.
Doğrulama smsleri gelmiyor falan dediler fakat hepsi şakır şakır geliyor. Ben numara taşıdım belki ondan olabilir tabii.
Tavsiye ederim.