borelphiyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ingilizce kursuna gidip ertesi gün tercüman olamadığın gibi, hızlıca kod öğrenip parayı kıramazsın.
Bahsettiğiniz insanlar kim bilir kaç senedir bu sektörde.
Yazılımda 1 ayda kurs alıp 2.ayda milyonları vuramazsınız.
Dil öğrenmek ayrıdır, onu kullanmayı bilmek apayrıdır.
O yüzden çalışmak,vakit ve sabır gerektiren bir sektör.
hocam haklısın katılıyorum emek vermen gerekiyor armut piş ağzıma düş olmuyor. Bahsettiğim kişi 2 senede bu paraları kazanmaya başladı ilk senesinde de iyi kazanıyordu ve freelancer takılıyor full