Hoşgeldiniz hocam, askerlik nasıldı bedelli yapılır mı sizce?
Ben sıhhıyeci olduğum için benim için çok güzeldi ve düştüğüm yerde güzeldi . Bedelli konusuna değinecek olursam şahsen bu tamamen size bağlı yönlendirmek istemem. Lakin gerçtekten 6 ay boyunca tuşlu telefonla geçen bir zamandan dolayı birazcık yıprandık ama değdi.