Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası hayır kurumu mu Mert Bey
Günümüzde 3.000₺ büyük bir rakam değil, bu rakama acil ihtiyacı olan birine bu kadar sert ve vicdandan uzak davrandığınıza göre, elinize imkan geçse zalimlikte sınır tanımayacaksınız.

Kim size para için bu kadar acımasız davranıp ezdi ki, paraya ihtiyacı olan kişiye zalim ve acımasızca davranmanın olması gereken ve en doğru yol olduğuna karar verdiniz?

Bazen deve 1 akçedir alamazsın, bazen aynı deve 1000 akçedir, çek getir dersiniz.

Yaşamda para gelir gider, insanlık kalır...

İyilik iyidir, gönül yapmakta.
Eminim, gönül yapan olursunuz buradan sonra, dileğimdir.