teknoibo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam para istememiş ki sadece soru sormuş ve yapabileceklerini yazmış bence yanlış bir şey dememiş
Bunun için Freelancer kategorisi var, soru kategorisi iş alma verme yeri değil. Forumu amacına uygun kullanarak bu parayı daha kolay kazanır zaten İbrahim Bey. Üslubum sert gelmiş olabilir ama ben şahsen dediğim şekilde yaparak iş kovalayanların daha kolay kazandığını gördüm. Saygılar.