Yıllarca tsoft kullandım her sene gelen fahiş fiyat zamları ve dişe dokunur olmayan ıvır zıvır güncellemeyle yıllar geçti. Blog sayfasına para isterler. SSS Sayfası yapayım dersin para isterler. Whatsapp butonu bile parayla. Kodu kendin eklersen anca bedava. Opencart candır. R10da 10 kere seo ve reklam desteği alırsın her yıl diğer yazılımlara vereceğin para ile.