Evet haklısınız ama anlatmak istediğim şey farklı, örneğin 25k maaş alan 15i kiraya verse faturalar vs derken çifte ne kalacak nasıl geçimini sağlayacak bunlar mecburi şeyler olması gereki Bu yüzden soruyorum nasıl oluyor bu durumda ne yapmak lazım diye
Hocam kimse geçinemiyor ki kartlara takla attırıyorlar. Bir de şu zamanda sağlam gelir olmadan evlenmek akıl alır gibi değil. Eskiden ekonomi iyiyken ev araba vb alıyorlardı. Şimdi birisini alsanız ödemeye ömrünüz yeter mi şüpheli. Güzel bir maaş olmadan evlenip sonu iyi biten bir evlilik görmedim son zamanlarda.
Eskiler yaptıysa biz de yaparız düşüncesiyle ilerlemenizi önermem eskiyle şimdi arasında çok büyük ekonomik farklar var.