Arkadaşlar selamlar
ipad 10.nesil istiyorum burada fiyatı 16 bin tl yurtdışından getirtmek ne kadara maal olur getirebilecek arkadaşlar varsa fiyat bilgisi paylaşır mısınız.
aksilik olmaz ise 2 hafta sonra batumdayim. İrtibat birakirsaniz bakalim duruma gore