Merhabalar maalesefki hazırlık kur ortalamam yetmediği için kaldım ve 2 ay önce yapılan sınava girdim geçme notu 70 aldığım puan ise 59 eylül ayında 1 tane daha yapılacak önerileriniz var ise yorumlarınızı bekliyorum ve yeni üniversiteye gidecek arkadaşlarımıza tavsiyelerde eklerseniz çok güzel olur.
Sınav düzeyi; B2 CEFR (speaking yok)
sınav 23 eylülde