Maalesef aynı konudan mağduruz. Ben herhangi bir yerden iletişim dahi kuramadım.
@Netiyi;
şimdi telefonla görüşebildim çözmeye çalıştıklarını ilettiler. Uzun yıllardır çalıştığım bir firma. Mustafa hocam çok tecrübeli. En kısa sürede çözüme kavuşturacaklarını düşünüyorum