Kardeşim sana 2 cümle söylüyorum.
1) Düşmanını iyi tanı.
2) Umudunu kes.

Neden?
Bir çoğunuz hiçbir istatistik bilgisi olmadan oynuyor, oynadığın oyun her neyse bunu karşı tarafın gözünden tam anlamıyla anlaman, işin matematiğini bilmen gerekiyor.

Peki bunu öğrenince ne olacak?
Bunu öğrendiğinde, kazanmanın imkansız olduğunu anlayacaksın.
Şöyle yapsam... Böyle olsa... Şu stratejiyi denesem gibi düşüncelerinin hepsinin boş olduğunu, hepsinin sonunun zarara gittiğini anlayacaksın. Hemde kendi elinle hesaplayarak, gözünle görerek yapacaksın bunu.

Sonuç?
İmkansızın peşinde koştuğunu anlayıp UMUDUNU KESECEKSİN.

Bununla beraber birçok arkadaşın da dediği gibi, eğer bağımlılık düzeyin yüksekse tıbbi destek almaktan çekinme. Ama bu iş umudunu kestiğinde bitiyor. Sihirli cümle bu.