Merhabalar;,

Bize (müşterimize) ait olan eserlerde eserin çekimini yapan kameraman bize telif attı biz halen itiraz etmedik. Videolarımız kaldırıldı. Bu bağlamda firmanın her türlü resmi evrağı var bu eserlerin var olmasına ve yine telif atana muvafakatname bile imzalatılmış yinede telif yedik. Bu bağladam süreci doğru işletme adına daha önce tecrübesi olan arkadaşlar nasıl ve ne şartlarda itiraz etmemiz ve ne tür evraklarla ilerlememiz lazım.

Makul olmak üzere ödeme de yapabiliriz işimiz çözülürse.