Major1283 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vergi işi nasıl oluyor ayıptır sorması ne kadar vergi veriyorsunuz
Vergi işi şirketiniz oluyor hocam ödemeleri alıp vergilendiriyorsunuz çıkan vergi tutarı ne ise ödüyorsunuz bu şekilde oluyor.