Merhaba dostlar

Elimde fazlalık olan bi hatchback araç var sizce bu aracı satıp taşımacılık işine girmek mantıklı mı ? sadece yurt içi taşımacılık olucak
( eğer bu işe girecek olursam para kazanmak için değil işi büyütmek için çalışacağım )

Elimdeki aracı satıp almayı düşündüğüm araç ford transit panelvan veya kasalı modeli ( sizce hangisi bu iş için daha mantıklı )

Bu işi yapan arkadaşlar veya bilgisi olan arkadaşlar bu sektörün 1 panelvan araç ile kazancı ortalama ne olur bilgi verebilirler mi