şuan faiz en iyisi getirisi güzel mantıklı geldiğini kısa bir örnekle anlatmak isterim şuan 2m bir ev aldın tabi kaldıysa bu evi kiraya verdin senin alacağın max kira 15k 20k biz onu 30k yapalım 2m sana getirisi 80k 90k arası

kafanın rahat edeceği yanmayacak sönmeyecek şey ŞUAN için Ben Aileden Payıma Düşen İçinde Kiracısı Bulunan Evi Sattım Faizde 8 aydır 10/10 yaşamımı sürdürüyorum faizden kalan işim ve ek getirilerimde bir sonraki aya ekleyerek katlanarak faizleniyor 30-32 günlük faizler kullan uzun vadeye sakın girişme iyi forumlar