Hocam faiz yerine borsa ve saglam projesi ve hacmi sağlam Coinbase'de ilk 10'da olan altcoinlere pay etmeniz bence çok daha mantıklı. Türkiye gibi enflasyonun yüksek olduğu her an her şeyin değişebileceği bir ülkede bu ikisi daha mantıklı. Eylül sonrası faiz indirimi başlayacak. Bu da borsanın daha da yukselmesine neden olacak. Ama siz bilirsiniz. Ya da saglam fonlara da yatirim yapabilirsiniz.