Merhaba. Bir uygulama hazırlamak istiyorum ve sizin görüşleriniz benim için önemli. R10'da ticaret yapanların çoğu IBAN ile para gönderiyor. Ancak bazıları da kripto ile ödeme yapmak istiyor. Bazen de "kripto'dan IBAN'a" veya "IBAN'dan kriptoya" para göndermek isteyenler var. Ben bu tür ödeme yöntemlerini bir arada toplamak istiyorum. Kullanıcılar uygulama içinde para yatırma, çekme, dahili transfer gibi işlemleri kolaylıkla yapabilecekler. Sizce bu iyi bir fikir mi?